PDA

View Full Version : Kim-Lian is Zwanger!

Lefkos
28 november 2007, 12:43
Verder kan ik er weinig over zeggen, behalve dat ze de Fame tour niet kan afmaken en ze de 3 maanden grens is gepaseerd.

Bron:telegraaf.

Moonica
28 november 2007, 12:47
Kim-Lian van der Meij is zwanger!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij (27) schreeuwt het van de daken: "Ik ben zwanger! Echt!" In de musical Doe Maar moest ze het, voor haar rol, wel tweehonderd keer roepen. Kim-Lian lacht: "Avond aan avond speelde ik dat ik in verwachting was; moest ik het op een grote muur kalken en uitschreeuwen. De laatste weken dacht ik: mensen, jullie zouden eens moeten weten dat het werkelijk zo is…"

Drie maanden is Kim-Lian van der Meij in verwachting van haar eerste kindje. "De zwaarste periode heb ik gehad. Wat was ik ziek zeg! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter. Als het zo blijft gaan, ben ik dik tevreden. Want ik ben nog maar net begonnen met de voorbereidingen op mijn rol als Carmen in Fame.” Wijst naar haar opbollende buikje: "Het was wel even moeilijk hoe ik dit de producent, Albert Verlinde, moest uitleggen.”

Nog haast niemand is op de hoogte van haar blijde nieuws. Wel musicalproducent Albert Verlinde, van V&V Entertainment, waar ze net een tweejarig contract heeft getekend. „Hij wist het nog eerder dan mijn zusjes, want ik wilde hem de kans geven om te zeggen: ’Ik ben blij voor je, maar voor Fame zoek ik iemand anders’. Toen ik Albert belde om te vragen of hij binnenkort tijd voor een gesprekje met me had, raadde hij het meteen: ’Je krijgt een kleintje, hè?’ Ik kon niet anders dan meteen toegeven. Daarvoor zijn we te close met elkaar.”

De zwangerschap heeft de vicieuze cirkel van werken, werken en nog eens werken voor Kim-Lian doorbroken. „Ik dacht altijd dat ik rond mijn dertigste aan kinderen wilde gaan denken, maar het is er toch eerder van gekomen. Mijn vriend Daniel wilde er al langer voor gaan, maar steeds hield ik het tegen. Het was Danny de Munk die mij de ogen heeft geopend. Hij heeft natuurlijk een heel leuk huwelijk met Jenny en twee schatten van kinderen en zei ooit tegen mij: ’Pas op dat je niet over een jaar of tien opeens ontdekt dat je met je werk bent getrouwd. Er is nog wat meer in het leven’. Dat heeft me aan het denken gezet

---------

Ik vind het echt leuk!Ik had al zo'n vaag vermoeden zaterdag maar ik dacht vraag het niet wacht wel totdat het echt bevestigt is

Moonica
28 november 2007, 13:29
Kim-Lian van der Meij zwanger! Kim-Lian van der Meij, die de rol van Carmen vertolkt in De Nederlandse Fame, is zwanger. Dat is 28 november bekend geworden. De musicalactrice gaat gestaag verder met de voorbereidingen op de voorstelling, die op
20 januari in première gaat. Producenten Albert Verlinde en Roel Vente gaan er vanuit dat zij de première in ieder geval speelt en hebben met
Kim-Lian de afspraak dat zij speelt, zolang haar conditie dat toelaat.
Kim-Lian van der Meij heeft in het voorjaar van 2007 een tweejarig contract getekend met V&V Entertainment. Daarin werden ondermeer rollen voor haar in De Nederlandse Fame en Footloose vastgelegd. Dat contract bljift onverminderd van kracht met als gevolg dat Kim-Lian na haar zwangerschapsverlof terugkeert in Fame en aansluitend de hoofdrol in Footloose op zich neemt.
Albert Verlinde over het nieuws: "Dit is toch prachtig! We zijn bijzonder blij voor Kim-Lian en haar vriend Daniel Gibson. Het is haar van harte gegund. Wij zullen op alle mogelijke manieren proberen haar, waar mogelijk, bij te staan. We denken momenteel na over alternatieven. Ik wil nadrukkelijk niet spreken over oplossingen, want dan zou het een probleem zijn. En zo wil ik een zwangerschap nooit betitelen. In de cast hebben we voldoende talentvolle actrices die kunnen doorschuiven, of misschien doen we wel een beroep op een nieuw iemand. Dat laten we allemaal zo snel mogelijk weten."

Oeds
22 januari 2008, 23:07
Net in shownieuws werd vermeld dat Kim haar moeder waarschijnlijk verklapt heeft wat Kim krijgt, er werd net gezegt dat het een jongetje word.

Oeds
27 mei 2008, 19:21
Net in shownieuws werd vermeld dat Kim bevallen is, wat ze gekregen heeft is nog niet gezegt. Het is een meisje en haar naam is Emma (met nog een naam erachter).

Moonica
27 mei 2008, 20:01
De naam is Ronja!Werdt net vermeld op rtl 4.
De naam was zoals ik had verwacht omdat ze het weleens eerder heeft gezegt dat als ze een kindje heeft het zo wil noemen

Ze heet Ronja en is 48cm lang.
Ze weegt 3100 gram

Moonica
27 mei 2008, 20:24
AMSTERDAM - Kim-Lian en haar vriend Daniël Gibson zijn vanochtend de trotse ouders geworden van Ronja Emma.

Het meisje woog bij haar geboorte in een Zweeds ziekenhuis 3170 gram en is 48 cm lang. De musicalster heeft laten weten dat de bevalling ontzettend snel is gegaan. Om 7 uur ’s begonnen de weeën en even voor 10 uur is Ronja Emma ter wereld gekomen.

Moeder en kind maken het goed, Kim Lian blijft nog één nacht in het ziekenhuis om bij te komen. Ze krijgt in Zweden geen kraamhulp, maar haar moeder gaat haar bijstaan bij de verzorging van de kleine.

Moonica
27 mei 2008, 20:25
Kim-Lian van der Meij is dinsdagochtend bevallen van haar eerste kindje. Dochter Ronja Emma zag om 10.00 uur het licht in een Zweeds ziekenhuis. Dat meldde RTL Boulevard dinsdagavond. Moeder en kind maken het goed en mogen naar verwachting woensdag weer naar huis.
De geboorte van het kleine meisje verliep vlot. Nog geen uur nadat de 27-jarige musicalster in het ziekenhuis was aangekomen, kwam Ronja Emma al ter wereld. Het meisje woog bij geboorte iets meer dan drie kilo.
Met haar Zweedse vriend Daniel Gibson vertrok Kim-Lian onlangs naar Zweden om daar te bevallen. Door haar zwangerschap moest de zangeres haar rol in de musical 'Fame' stilleggen. Later dit jaar pakt ze haar rol weer op. Volgend jaar speelt Kim-Lian een van de hoofdrollen in 'Footloose'.

Oeds
28 mei 2008, 19:36
http://i27.tinypic.com/nq4d4j.jpg