PDA

View Full Version : abonnement op discussies

Guus Limit
22 augustus 2007, 18:23
Als ik een abonnement heb op een tread krijg ik netjes elke keer een mailtje dat er iets is gepost in die tread. Maar als ik dan opmdie link in het meeltje klik kom ik steeds uit op dat de datum dat ik heb aangegeven dat ik hierop geaboneerd wil worden.

Is het mogelijk dat ik automatische naar dat laatste bericht gestuurd word?

rENE
22 augustus 2007, 18:39
Zal het is nalopen, je hoort nog van me.

Guus Limit
22 augustus 2007, 19:02
:thumbup: alvast bedankt hiervoor.:thumbup:

Guus Limit
1 september 2007, 18:27
Even ter Info; Het is opgelost en rENE heeft mij daar dan ook een pm overgestuurd.:thumbup:

Mokkeltime
1 september 2007, 18:54
Ok harstikke mooi ;) Goed dat je het nog even hier vermeldt.

Guus Limit
21 oktober 2007, 14:35
Eerder schreef ik hier dat het opgelost zou zijn, en ik dacht eigenlijk ook dat het opgelost was maar eigenlijk werkt het bij mij nog steeds iet naar behoren. Ik wordt nogsteeds altijd terug gestuurd naar het punt waaneer ik mij heb aangemeld in die discussie.

- Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
- en jullie techneuten zouden jullie misschien hier nog een keer naar kunnen kijken?

Barney
21 oktober 2007, 21:12
Ik heb dat in bijna alle threads. Hij zou terug moeten gaan naar de laatst bezochte post, maar bij mij werkt dat niet, ook niet als ik naar de eerste post ga. In de Pub heb ik dat vrijwel altijd.
Ik ben op geen enkele thread geabonneerd btw.

rENE
23 oktober 2007, 00:42
We zijn er nog altijd druk mee aan het stoeien.. :001_unsure:

Gekkie
26 oktober 2007, 16:23
Als ik een abonnement heb op een tread krijg ik netjes elke keer een mailtje dat er iets is gepost in die tread. Maar als ik dan opmdie link in het meeltje klik kom ik steeds uit op dat de datum dat ik heb aangegeven dat ik hierop geaboneerd wil worden.

Is het mogelijk dat ik automatische naar dat laatste bericht gestuurd word?

Ik heb het getest en bij mij stuurt hij me naar het laatste bericht dat er gepost is (zoals het moet). Als je je abonneerd op abonnementen, heb je dat dan gedaan nadat je op een topic hebt geklikt (dus niet op pagina x)? Want ik kan de fout niet reproduceren.

Guus Limit
27 oktober 2007, 17:16
Ik heb het getest en bij mij stuurt hij me naar het laatste bericht dat er gepost is (zoals het moet). Als je je abonneerd op abonnementen, heb je dat dan gedaan nadat je op een topic hebt geklikt (dus niet op pagina x)? Want ik kan de fout niet reproduceren. Ik aboneer mij altijd op de pagina zelf en dan op de eerse pagian (dus met de nieuwste berichten).

Gekkie
29 oktober 2007, 09:44
Ik aboneer mij altijd op de pagina zelf en dan op de eerse pagian (dus met de nieuwste berichten).

Hmm, ik denk dat ik het weet: Volgens mij onthoud vbulletin wanneer je het laatst bent geweest en stuurt hij je met die link (dat eindigd op new-post.html) je naar die plek toe. Het was bij mij namelijk zo dat als ik dingen al had bekeken kwam ik op de laatste post uit. Wanneer ik dat niet had kwam ik ergens in het midden uit of soms wel een paar pagina's terug. Maar wanneer ik de link weer bezocht kwam ik weer bij de laatste post uit.

rENE
29 oktober 2007, 12:18
Hmm, ik denk dat ik het weet: Volgens mij onthoud vbulletin wanneer je het laatst bent geweest en stuurt hij je met die link (dat eindigd op new-post.html) je naar die plek toe. Het was bij mij namelijk zo dat als ik dingen al had bekeken kwam ik op de laatste post uit. Wanneer ik dat niet had kwam ik ergens in het midden uit of soms wel een paar pagina's terug. Maar wanneer ik de link weer bezocht kwam ik weer bij de laatste post uit.

Wij hebben dat met de reports ook, als je in een report post op de link klikt naar het topic, dan wijst hij je ook naar het begin van de post.. !?

Gekkie
29 oktober 2007, 13:37
Dat heeft met de url te maken... als ze eindigen op new-post.html dan werken ze met dezelfde functie. Dit is hetzelfde als de link naar een topic op de voorpagina van mokkelboulevard.nl.

busty
24 augustus 2008, 11:03
Vandaag kreeg ik 5 e-mails dat er een nieuwe post was een een topic waarop ik ben geabonneerd.
Normaal gezien krijg ik maar 1 mail per geabonneerd topic, totdat ik dat topic heb bezocht.

Guus Limit
24 augustus 2008, 11:14
Vandaag kreeg ik 5 e-mails dat er een nieuwe post was een een topic waarop ik ben geabonneerd.
Normaal gezien krijg ik maar 1 mail per geabonneerd topic, totdat ik dat topic heb bezocht.
Je krijgt al een mailtje als er wat wordt gepost in een topic als je een keer op het forum bent geweest je hoeft niet persé op het topic te zijn geweest.

busty
24 augustus 2008, 13:06
Maar het is toch niet normaal dat ik een mail krijg bij elke nieuwe post in een topic.

Guus Limit
24 augustus 2008, 14:47
Maar het is toch niet normaal dat ik een mail krijg bij elke nieuwe post in een topic.het gebeurd wel vaker maar gelukkig niet heel vaak. maar het lijkt me dat je daar niks aan kunt doen of je zou er iets van een timer tussen moeten hangen, maar dan kunje weer het risico lopen dat als je met iemand in discussie bent de discussie niet goed loopt omdat je maar eens in het (kwartier) een bericht krijgt. Veel weet ik er ook niet van maar dat lijkt me zo.