View Full Version : Is Playboy dood?
Lefkos
2 september 2007, 03:38
Ze waren een poosje geleden redelijk goed bezig met bekend bloot, maar het is nu alweer een flink poosje behoorlijk stil in de PB hoek wat betreft bekend bloot.
Einde PB of is het geld gewoon op?
BenJenkins
14 september 2007, 20:34
Ze waren een poosje geleden redelijk goed bezig met bekend bloot, maar het is nu alweer een flink poosje behoorlijk stil in de PB hoek wat betreft bekend bloot.
Einde PB of is het geld gewoon op?
Beetje van beide denk ik. Als binnen uur na release de plaatjes over het net flitsen, neemt de animo om het blad te kopen af. Hierdoor gaan de inkomsten achteruit, zowel uit verkoop als uit reclameinkomsten. Hierdoor is er weer minder budget etc. Bovendien is er nu veel meer concurrentie.
Ik denk dat het blad wel zal blijven bestaan, maar dat er minder BN'ers in te vinden zullen zijn, of van een wat minder kaliber.
:huh:
Ben
Lefkos
15 september 2007, 13:22
Ja oké dat telt ook mee natuurlijk, maar kan me niet voorstellen dat er niets op te bedenken is, ik weet niet hoeveel PB's er verkocht zijn van bv Katja enzo, want ondanks dat ik de pics van het net leen, koop ik ook altijd die desbetreffende PB, dus verkoopt volgens mij nog steeds redelijk goed.
Het verschilt wel met de tijd van voor het net natuurlijk, maar als ze niks doen en semi bekend bloot erin gooien dan houd het blad eerder op dan wanneer ze om de zoveel tijd echte bekende dames erin zetten.
Wil je PB blijven of een soort actueel met iets betere bloot plaatjes.
Lefkos
6 november 2007, 18:18
PB komt weer een beetje tot leven in december:thumbup1: , van mij mag het wel iets vaker per jaar, zo groeit mijn PB collectie wel erg traag nl:thumbdown:
Barney
12 november 2007, 21:02
Volgens mij lezen ze bij Playboy mee hier :D
Lefkos
13 november 2007, 00:15
Volgens mij lezen ze bij Playboy mee hier :D
Ik hoop het:thumbup1:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.